Borens Idrottsklubb
Något för Alla - Hela Livet

Välkomna till en ny fotbollssäsong!
2021-03-14 12:04
Sammandrag i Mjölby 2020

Uppstart av Boren För Alla! Säsongen startar sakta för klubbens fotbollslag och självklart gäller det samma för vårat härliga gäng.

Nu är det snart dags att dra igång med fotboll och vi är övertygad om att det finns många som är grymt sugna att börja spela. Vi räknar med att hålla igång två gånger i veckan med start torsdagen den 22/4 kl.16:30-18:00 med information och träning.

Vi kommer att träna tisdagar och torsdagar mellan kl.17:00-18:30 och vi gör ombytet hemma för att på så sätt kunna minska på smittspridningen. Precis som innan håller vi avstånd mellan övningar och samlingarna på planen.

Vi kommer att hålla igång fram till torsdagen den 24/6 som blir sista träningen innan sommaruppehållet. Efter lite ledighet startar vi sedan upp träningarna, tisdagen den 3/8 kl.17:00 på Borens IP och håller då på fram till torsdagen den 11/10 som då är den sista träningen för säsongen men kommer självklart att ha en traditionsenlig avslutningskväll med mat och lite lekar, vi återkommer om tider lite längre fram.

Vi kan idag inte lova att vi kommer att spela sammandrag men tar höjd för att kunna genomföra matchen mot andra lag som säsongen 2020.

//Kosta, Vanja, Karle och Henrik

Våra sponsorer