Välkommen till P13
Vi är ett av alla lag som lirar fotboll i Borens IK. I vårt lag och Borens IK som helhet är det viktigaste att alla trivs samtidigt som barnen utvecklas som fotbollsspelare utifrån sina egna förutsättningar.

På denna sida kan du bl.a. hitta nyheter om laget, kontaktuppgifter och kalender.

Välkomna!

Våra funktionärsuppdrag under HV/TV/100km 8/6
2024-04-16 10:57

Hej.

Då var det dags att bemanna våra funktionärsuppdrag under HV/TV.
Loppen körs under samma dag den 8/6 i år. Se bifogat dokument för detaljer.

• Vi ska köra tre bilar (nr 13, 14 och 15)
  • Dessa ska köras två pass per bil dvs. sex pass totalt
  • Varje bil/pass ska ha en förare och en passagerare
  • Det innebär att vi har 6*2 roller att planera in
  • För att underlätta kommer jag tilldela sex pass och sedan är man själv ansvarig för att lösa passagerare
  • Eftersom vi kommer spela två matcher samma helg är inriktningen att tränarna inte kör.
  • Mer detaljerad information kring utbildningar och möten kommer inom kort

Innan jag delar ut uppdrag vill jag gärna veta om det är någon som är frivillig till något av passen.

Titta igenom och återkoppla till mig om du vill/kan ta något av passen, senast 28/4.

//mvh Kenny

Träningstider, fotografering och "Kickoff cup"
2024-03-24 13:35

Hej.

Kalendern kommer uppdateras också, använd appen så ser ni alla aktiviteter direkt. https://www.sportadmin.se/medlemsapp/

Prel. träningstider "Skolgårda" fr.o.m. 9/4 kl. 18:00

Tisdag och torsdag 18:00-19:00

Träningstider BIK

Tisdag (K-plan) och torsdag (B-plan) 18:30-20:00, prel från slutet av april.

Fotografering 17/4

Individuellt och lagfoto, samling 18:00 vid Skobes Motala entré för ombyte till matchdress. Vi tar med matchkläder. Skobes bjuder på korv med bröd och festis.

"Kickoff cup" på MAIF 27/4

Vi har anmält två lag och upplägget på cupen blir samma som i höstas. Mer info senare.

//Mvh Kenny

Föräldramöte #1 2024
2024-03-01 11:05

Hej och tack för ett bra möte igår på BIP.

Det var kul att så många medverkade, det ger oss bra förutsättningar inför säsongen.

Jag har sammanställt mina anteckningar sist i presentationen från igår. (Se PDF)

(Nu med fungerade länk)

Återkom till mig och jag missuppfattat något eller om något sakans eller är felaktigt. (Jag känner mig inte helt säker på alla namn)

Till er som inte hade möjlighet att medverka, ta gärna del av underlaget och hör av er om ni har frågor.

Vi saknar en "Vätternrundanansvarig", det skulle underlätta om någon som inte har en roll anmäler sig frivilligt.

//Kenny

Snart kör vi igång med årets säsong.
2024-02-29 11:10

Träningen på gräs startar prel. i slutet av april, vi återkommer med exakt datum.

Vi kommer försöka starta igång med någon typ av aktivitet innan det.

Är man intresserad av att vara ledare i laget kan ni kontakta någon av ledarna, kontaktuppgifter finns under fliken "kontakt".

Härligt att säsongen kör igång snart!

//Ledarna P13

Uppstartsmöte 29/2
2024-02-09 22:05

Se kallelse via mejl eller app.

//mvh Ledarna P13