Medlem och träningssavgift 2020

- Medlemsavgift.                                                                                300 kr

- Spelaravgift Ungdom                                                               900 kr        (Totalt  spelaravgift + medlemsavgift 1 200 kr)

-Familjekort   (när alla bor på samma adress)                          2 000 kr        (inklusive spelaravgifter)

Familjekort:

Ett bra och billigt sätt att stödja klubben. Kravet är att alla familjemedlemmar har samma adress. Glöm ej att skriva samtliga namn på inbetalningskortet.

Borenhjärtafonden
Du som vill får gärna betala in valfritt belopp extra till "Borenhjärtafonden". Ur Borenhjärtafonden kan främst barn och ungdomar vars vårdnadshavare har dålig ekonomi få hjälp med medlemsavgift och fotbollsmtrl. Detta sker efter samråd med respektive barns ledare.

Uppgifter: Vi vill ha följande uppgifter: namn, adress, mob nr, mail, personnr utan de fyra sista siffrorna och ev. lagtillhörighet. Om detta inte får plats kan ni mejla till info@borensik.se

Ni kan välja att betala via  bankgiro 697-1998 eller swisha 123 362 05 31. Se till att märka varje betalning.

Medlemskortet ges ut digitalt (inom en månad efter din betalning) via SportAdmin MedlemsApp, ladda hem via Appstore eller Google Play. Vill man ha medlemskortet fysiskt, maila info@borensik.se.

Förmån

Som medlem i Borens IK går du alltid gratis på dam och herrlagets hemmamatcher.