Manual att installera SportAdmin MedlemsApp

Medlemskortet ges ut digitalt (inom en månad efter din betalning) via SportAdmin MedlemsApp, ladda hem via Appstore eller Google Play.

När man öppnar appen första gången ska man skriva in den mailadress man har uppgett till kansliet eller en ledare för sitt lag. I retur får man en engångskod som man använder för att registrera sig och logga in (om kansliet hunnit registrera er betalning, vilket sker inom en månad som angivet över).

När man är inloggad kan man utöver medlemskortet ta del av föreningens nyheter och kalender.